Розклад організованої діяльності
Гранично допустиме навчальне навантаження на дітей протягом дня
|
Старша група
|
Середня група |
Молодша група |
І молодша група |
П О Н Е Д І Л О К
|
-Ознайомлення з природним довкіллям -Музичний калейдоскоп -Мовлення дитини ІІ половина Дня: СХД |
-Ознайомлення з соціумом -Здоров’я і фізичний розвиток ІІ половина дня: Сюжетно-рольова гра/ конструювання |
Ознайомлення з природним довкіллям -Здоров’я і фізичний розвиток
|
-Ознайомлення з соціумом (ознайомлення з природним довкіллям) -Здоров’я і фізичний розвиток
|
В І В Т О Р О К |
-Логіко-математичний розвиток -Здоров’я і фізичний розвиток -Літературна скринька ІІ половина дня: СХД
|
-Логіко-математичний розвиток -Художньо-продуктивна діяльність (музична)
|
Ознайомлення з соціумом - Розвиток зв’язного мовлення і культура мовленнєвого спілкування -Художньо-продуктивна діяльність (музична) |
-Художньо-продуктивна діяльність (музична) -Розвиток зв’язного мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
С Е Р Е Д А |
-Мовлення дитини + навчання елементів грамоти -Ознайомлення з соціумом -Музичний калейдоскоп ІІ половина дня: Конструювання |
-Розвиток зв’язного мовлення і культура мовленнєвого спілкування -Здоров’я і фізичний розвиток
|
-Логіко-математичний розвиток -Здоров’я і фізичний розвиток |
-Сенсорний розвиток -Здоров’я і фізичний розвиток |
Ч Е Т В Е Р |
-Логіко-математичний розвиток -Образотворча майстерня (ліплення/аплікація) -Ознайомлення з природним довкіллям ІІ половина дня: Театралізована мозаїка |
-Розвиток зв’язного мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) - Художньо-продуктивна діяльність (музична) -Ознайомлення з природним довкіллям |
-Розвиток зв’язного мовлення і культура мовленнєвого спілкування -Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
-Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація) -Художньо-продуктивна діяльність (музична) |
П ’ Я Т Н И Ц Я |
-Розвиток мовлення -Образотворча майстерня (малювання) -Здоров’я і фізичний розвиток ІІ половина дня: Праця в ігровому куточку та куточку природи
|
-Розвиток зв’язного мовлення і культура мовленнєвого спілкування -Художньо-продуктивна діяльність (малювання) ІІ половина дня: Праця в ігровому куточку та куточку природи
|
Розвиток зв’язного мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) -Художньо-продуктивна діяльність (музична) |
-Художньо-продуктивна діяльність (малювання) -Художньо-продуктивна діяльність (конструювання) -Художньо-продуктивна діяльність (ліплення-аплікація) |